In de media

40% Nederlanders vindt bedenken avondeten een gedoe april 2012
Bijna 40% van de Nederlanders vindt het een (groot) gedoe om te bedenken wat er ’s avonds gegeten gaat worden. Maar bijna net zop’n grote groep vindt het juist geen gedoe. Dta blijkt uit de Foodmonitor van Intomart GfK en Food for Food. Een interessante uitkomst voor leveranciers op de foodmarkt.
Kind bepaalt het avondeten april 2012
AMSTERDAM - Nederlandse kinderen zijn de baas over de avondmaaltijd. Drukke ouders kiezen liever voor smullen dan brullen en voegen zich al snel naar de smaak- en eetvoorkeuren van hun kinderen om gezeur aan tafel te voorkomen.
Smaak.nl is een supermarkt nieuwe stijl april 2012
Smaak.nl is een supermarkt nieuwe stijl
Smaak: Online supermarkt met nadruk op vers februari 2012
Frank van Oirschot, een van de ontwikkelaars van de website, vertelt alle ins en outs over deze online supermarkt.
Dagelijks honderden orders voor Smaak.nl en ‘zusjes’. januari 2012
“Met ons systeem kan iedereen zijn eigen online supermarkt beginnen, van dieetgoeroe tot culinair journalist�, aldus oprichter Frank van Oirschot.
Websuper Smaak.nl gaat bedrijfslunches bezorgen oktober 2011
Smaak.nl, de pas geopende websupermarkt van Newco Food Retail, krijgt er een zusje bij: Smaak bedrijfslunches. Dagelijks levert de bestelservice brood, kaas, vleeswaren, sappen en zuivel af in bedrijfskantines. Sleutelwoorden zijn vers, ambachtelijk en biologisch.
Populariteit webwinkels neemt verder toe september 2011
Consumenten kopen steeds vaker en steeds meer via internetwinkels. In het eerste halfjaar steeg de totale omzet met 10 procent en daar zouden veel 'gewone' winkels momenteel een moord voor doen.
Online kopen nog altijd populair
Levensmiddelen kleine markt op internet
Smaak.nl Koken en boodschappen doen wordt een makkie september 2011
Smaak is een online supermarkt die sterk de nadruk legt op vers. Naast verse producten kun je er echter ook prima terecht voor de gewone dagelijkse boodschappen.
Smaak.nl gaat de strijd aan met de webwinkel van de Albert Heijn. september 2011
En met de rest van de supermarktwereld. We leven online, we kopen online. Maar waarom doen we er nog geen boodschappen?
Smaak.nl zet kortingssites in voor opening websupermarkt september 2011
Smaak.nl stelt zich vanaf volgende week voor aan het Nederlandse winkelpubliek. Via GroupDeal, FoodDeal en Marktplaats Aanbieding gaat de websupermarkt van Newco Food Retail kortingsbonnen verspreiden voor de zogenoemde Smaakbox.
In 2025 wordt 40% van alle boodschappen online gedaan augustus 2011
"In 2025 wordt 40% van alle boodschappen online gedaan" aldus Frank van Oirschot, oprichter van Smaak.nl. Smaak is een online supermarkt die naar eigen zeggen "Nederland lekkerder, echter en een stuk makkelijker wil laten eten."
ZeTest: Smaak.nl juli 2011
Ben je gek op lekker en gezond eten, maar word je er gek van om telkens weer verrassende gerechten te bedenken en boodschappen te doen? Smaak.nl biedt de oplossing!
BNR nieuwsradio juni 2011
Online Supermarkt Smaak.nl juni 2011
Vooruit, Albert bezorgt ook gewoon aan huis, dus zo opmerkelijk een online supermarkt niet. Maar het zit toch net even anders. Smaak.nl focust op verse producten direct van het land.
Wat wil Smaak? (Food Personality) april 2011
Online supermarkt Smaak.nl wordt 'net zo goedkoop' als AH, C1000 of Jumbo. Met verser en gezonder eten, minder afval en met meer gemak en service; zo worden de boodschappen gratis...



Bekijk alle tweets
op onze tweets pagina

Vertel anderen over Smaak op Facebook!



elke dag vers bezorgd